שיטת P5

שיטת P5

בכל פעם שאתה ממלא דלק ברכב, אתה יודע להעריך לאיזה מרחק תגיע עבור הכסף ששילמת. אז מדוע כאשר זה מגיע לתקציב השיווק של העסק אתה לא תמיד מקבל את התמורה המצופה עבור השקעה גדולה בהרבה?

הופכים את תקציב השיווק מהוצאה להשקעה מניבה

שיטת P5 נולדה מתוך התסכול של בעלי עסקים שהיו רוצים שכל שקל שהם מוציאים על שיווק, יחזיר את עצמו פי כמה וכמה. רוצה להפוך את תקציב השיווק מהוצאה להשקעה מניבה? שיטת P5 מבוססת על מנהל שיווק במיקור חוץ שמסתכל על העסק מהעיניים שלך (ולא מנקודת מבטו של ספק שירות). אנחנו בחברת P5 תופרים חליפה שיווקית המותאמת למידותיך עם מגוון יתרונות משמעותיים:  

 

מה שמתאים לעסק שלך – אנחנו בונים ביחד את האסטרטגיה השיווקית ובוחרים את בעלי המקצוע שיוציאו אותה לפועל בהתאם לצרכי העסק בלבד, מתוך מבחר רחב של ספקים שנבחרו בקפידה.

יותר זמן פנוי – ההרגשה שאתה בידיים טובות תאפשר לך סוף סוף להוריד מעליך את פעולות השיווק השונות ולהתפנות לניהול של העסק.

פחות דאגות – אתה לא נשאר לבד בעסק: יש לצדך מומחה שדואג לפעולות השיווק. חשוב איזה יתרון זה נותן לך על פני המתחרים שלך…

ובשורה התחתונה?

 

החזר גבוה על ההשקעה – תוכל להוציא הרבה יותר מתקציב השיווק של העסק – ובהוצאה קטנה בהרבה!

כיצד עובדת שיטת P5?

ניצול אופטימאלי של תקציב השיווקי עובר דרך 5 שלבים יסודיים:

 

  1. הגדרת מטרות ויעדים – הגדרת יעדים ברורים וברי השגה (פיננסיים, כמותיים, איכותיים) שילוו אותנו לאורך כל הדרך.
  2. אסטרטגיה שיווקית – בניית תכנית עבודה אפקטיבית על סמך היעדים שהוגדרו ובהתאם לניתוח הסביבה השיווקית, הגדרת קהל היעד, אסטרטגית הבידול והמסרים השיווקיים הרצויים.
  3. מיתוג – יצירת הסיפור השיווקי הייחודי של העסק. יצירת זהות מותגית המעבירה את התועלת הייחודית של העסק שלך באמצעות המראה והתחושה, האריזה של סלי השירותים ויצירת שפה תקשורתית אפקטיבית עם הלקוחות.
  4. שיווק ותקשורת שוטפת – בניית תכנית שיווק המתייחסת למכלול השיקולים השונים, מהגדרת התקציב ופריסתו ועד לבחירת המדיה, התייחסות לעונתיות, קהלי יעד, מטרות שיווקיות שונות, מדיניות הנחות ומבצעים ועוד. הוצאה לפועל של התכנית וניהולה השוטף כוללים את בחירת הספקים המתאימים לתמחור, ניהול התקציב ועוד
  5. משוב ובקרה – שלב זה מאפשר מדידת אפקטיביות של תהליכי השיווק תוך הפקת לקחים לצורך מקסום תקציב השיווק גם בפעמים הבאות. למשל: איזו מדיה סיפקה החזר על ההשקעה? איך ניערך לעונות הבאות?

 

אורכו של תהליך השיווקי ולוחות הזמנים לביצוע נקבעים בהתאם לצרכים שלך – בין אם מדובר בתכנית עבודה שנתית או קמפיין שצריך להשיק בעוד שבועות בודדים. מהם יתרונות שיטת P5?