ניהול שיווק במיקור חוץ
כמנהל השיווק בארגון אתה מרגיש את המתחרים נושפים בעורף, ויודע בדיוק מה צריך לעשות כדי לפתוח מהם פער. אך הזמן קצר, המלאכה מרובה, ולא תמיד נשאר לך זמן ליישם את כל הפעילויות שתכננת.
האם כתוצאה מהעומס קרה לך אחד הדברים הבאים?
- כמנהל השיווק / התקשורת השיווקית עדיין לא התפנית לביצוע כל המשימות
- אתה זקוק לאיש מקצוע שיוריד לך מהראש את הטיפול בפרויקטים נקודתיים
- חסרה אחידות במסרים ובחומרים השיווקיים המופצים לקהל המטרה
- יש תחרות ואתה חייב לבצע מהלכים שייצרו פער מהמתחרים
- בתור מנהל אתה מעוניין להתוות את הכיוון, ולהפקיד את ביצוע הפרויקט בידיו המנוסות של איש מקצוע מומחה בתחומו.
ענית על אחת השאלות בחיוב? דמיין לעצמך איך בכל פעם שצריך לבצע פעילות שיווקית ספציפית, יש מי שיוצא אותה עבורך לפועל על הצד הטוב ביותר. בלי להגדיל את מצבת העובדים ובלי לעכב צעדים שחשובים להצלחת הארגון. כעת אפשר לחזור למציאות, ולגלות שהפתרון המושלם נמצא ממש מול העיניים שלך!
תקשורת שיווקית בשיטת P5
חברת P5 מעמידה לרשותך שיטה ייחודית למקסום תקציב השיווק באמצעות (קישור לדף המסביר על השיטה) ניהול תקשורת שיווקית במיקור חוץ. במסגרת השיטה מנהל תקשורת שיווקית מנוסה מוביל פרויקטים שיווקיים ספציפיים עפ"י צרכי הארגון כגון מיתוג עסקי, ניהול קמפיינים פרסומיים וכדומה. מרקום באאוטסורסינג יאפשר לך ליהנות משירותיו של איש מקצוע המחויב להצלחת הארגון ויוריד לך דאגות מהראש, תוך קבלת שליטה מלאה על התהליך כולו. מה עוד יש לך להרוויח מתקשורת שיווקית במיקור חוץ?
- גמישות – היכולת להיעזר במנהל תקשורת שיווקית מנוסה מתי שצריך, בלי להגדיל את מצבת העובדים
- פרספקטיבה מקצועית – מה שרואים מכאן לא רואים משם… מנהל תקשורת שיווקית מנוסה יספק תובנות מעמיקות בנוגע לתהליכי השיווק בארגון
- מסר אחיד – בניית שפה אחידה של כלל התוצרים השיווקיים הפונים לאותו קהל מטרה
- עלות מול תועלת – איש מרקום מנוסה בעלות משתלמת, שמחזירה את ההשקעה
- חדשנות – איש מקצוע שעובד עם ארגונים רבים וספקים רבים יחשוף אתכם למגוון רחב של מגמות וכלים עדכניים
ומעל הכול תוצאות! כלים אפקטיביים שיאפשרו לך להוציא יותר מתקציב השיווק ובהוצאה קטנה בהרבה
תקשורת שיווקית – מה זה כולל?
ניסיון רב שנים בניהול תקשורת שיווקית מאפשר לך לבחור מתוך מגוון רחב של פעילויות שיווקיות:
- מיתוג חברה, תחומים ומוצרים עפ"י אסטרטגיית המותג הראשית.
- תכנון וניהול קמפיינים פרסומיים או תקשורתיים
- בניית corporate identity, בניית שפה קריאייטיבית ואחידה.
- ניהול פרויקטים תקשורתיים בהתאם ללוחות הזמנים: תערוכה, השקה, אתר, מדיה חברתית וניהול קמפיינים ברשת
ההתקשרות מתבצעת לפי פרויקט או על בסיס ריטיינר חודשי לצורך ניצול מיטבי של תקציב הפרויקט. רוצה לנסות אותנו? בשלב הראשון תוכל להשקיע בניהול מהלך אחד.
למי השרות מיועד?
- מנהלי שיווק המעוניינים להוציא לפועל מהלך שיווקי/ פרויקט /קמפיין
- חברות המחפשות מנהל מרקום באאוטסורסינג בתחומי ההייטק, ביוטכנולוגיה, רפואה ועוד
- מנהלי תקשורת שיווקית המעוניינים ליהנות מיישום הפתרון השיווקי באופן יצירתי ע"י איש מקצוע המנוסה בניהול קריאטיב