SodaStream

עם 5 מיליון לקוחות ב- 45 מדינות, משתמשים רבים ברחבי העולם מכירים מקרוב את סודה סטרים (ולא רק בזכות סקרלט ג'והנסון)…

אילו אתגרים שיווקיים עמדו בפני החברה, ואיך סיפקנו להם מענה יצירתי באמצעות מקסום תקציב השיווק?

האתגרים שעמדו בפני סודהסטרים

הפצת מוצרי החברה במדינות רבות, כרוכה במעורבותם של עשרות משרדי פרסום ברחבי הגלובוס היוצרים קמפיינים מקומיים. ולכן, האתגר המרכזי היה ביצירת שפה קריאטיבית ברורה שתשמש כל זכיין לצרכיו השונים – תוך שמירה על המסרים השיווקיים החשובים להנהלת סודהסטרים.

לשם כך ארזנו כל מהלך שיווקי בשפה קריאטיבית ברורה, שממנה הפקנו עבור כל מהלך שיווקי תוצרים שונים המדברים באותה השפה: מבניית אתר וכתיבת התכנים – ועד חיבור סלוגנים והפקת סרטוני תדמית. את התוצרים הסופיים הפיצה סודהסטרים לשימוש הזכיינים במדינות השונות.

איך עשינו את זה?

ניסיוננו בניהול פרוייקטים שיווקיים ובאיתור וגיוס אנשי המקצוע המתאימים לכל פרויקט, אפשר לנו להפיק פתרונות ייחודיים מסוגם הקולעים למטרות סודהסטרים:

סדרת הטעמים החדשה לילדים

לצורך השקת סדרת הטעמים לילדים ערכנו מחקר, שניתח את התנהגות הילדים ברשת. בעקבות ניתוח הממצאים הקמנו את sodastreamkids.com – אתר חוויתי מאויר, שלצורך הקמתו גייסנו את אנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע למשימה: מומחי אנימציה, מתכנתים ומומחים לעיצוב חווית משתמש. האתר דיבר בשפת הילדים ונתן מענה גם לצרכי ההורים.

ניהול נכון של הפרויקט ובחירת המומחים המתאימים ליישומו, מקסמה את תקציב השיווק של סודהסטרים:

  • חסכה עשרות אחוזים בעלות הכוללת.
  • איפשרה עמידה בלוח זמנים בלתי מתפשר לקראת השקות בינלאומיות.

 

עושים עיניים לבנים. קטגוריית המשחקים

עושים עיניים לבנים. קטגוריית המשחקים

SodaStream Fizz

השקת בר השולט לראשונה על רמת ההגזה באמצעות מד הגזה דיגיטלי. המסר שליווה את הקמפיין, "The Fun Never Stops". חווית השימוש במוצר מודגשת בערכת העיתונאים ובאתר הייעודי באמצעות פוסטר וסרט תלת ממדיים.

בנוסף נבנו אתר ייעודי להשקה וחומרים נוספים: סיסמאות, עזרי תצוגה בנקודות המכירה, פוסטרים ועוד.

סדרת תרכיזים מחומרים טבעיים – ללא חומרים מלאכותיים

לצורך השקת סדרת תרכיזים העשויים מחומרים טבעיים בלבד, הבלטנו את נוכחותם של הרכיבים מן הטבע. לשם כך עיצבנו אריזות מוצר תלת ממדיות שפירות הטעמים השונים "קופצים" מתוכן, הקמנו מיניסייט חוויתי והפקנו סרטון תדמית. מארז ההשקה וחווית הגלישה העבירו תחושה של דינאמיות, כיף ובריאות שהעין פשוט לא יכלה לפספס.

התוצאה: מתסיסים את האווירה…

ניהול כל תהליכי השיווק במקום אחד, משלב גיבוש הקונספט, דרך כתיבת התכנים ועד להפקת התוצרים השיווקיים – אפשר לסודהסטרים לעמוד בלוחות הזמנים הצפופים של תכנית השיווק השנתית ולהפיק את המקסימום מתקציב השיווק של סודהסטרים.

מארז PopUp לעיתונאים מארז עיתונאים - תקריב Oh My Goodness Mimisite Oh My Goodness Mimisite

כל הפרויקטים שתוארו לעיל בוצעו עבור חברת ויז'ואל טריגר.